dimarts, 13 d’octubre del 2009

Trekking a Nuria 04-10-2009

Mentre es disputava la Duatlo de Nuria, un parell de membres del G.E. Alt Empordà vam decidir anar a veure als corredors fins al Santuari de Nuria, pujant pel nostre compte des de Queralbs. Donades les excepcionals condicions climatològiques de la jornada, va ser una excursió magnífica, molt recomanable.

Vam sortir de Queralbs a quarts de 9, fet pel qual, ja no varem poder veure als primers de la cursa, però durant tot el recorregut vam trobar molts excursionistes, i corredors, que van fer menys aborrit el recorregut. La pujada la vam fer xino-xano, en unes 2 horetes. Els dos expedicionaris ens varem separar per fer la baixada, un va baixar en cremallera, i l'altra corrent (la durada de la baixada, uns 43 minuts).

Aquesta es una excursió molt recomanable per tothom, i per gairebé qualsevol nivell físic, amb diverses variants per fer la ruta, i el camí es troba en un bon estat de manteniment, tot i que, amb l'arribada de l'hivern, ja no es tant aconsellable, pel mal temps que acostuma a fer a la zona. Animeu-vos i fins al proper trekking, feu esport.