dijous, 11 de juny del 2009

¿Les paraules se les emporta el vent? ¿Serà culpa de la tramuntana?

Avui he sigut testimoni d'una juguesca esportiva entre dos membres del bloc, en Pache i el membre més veterà i amb més pedigrí del nostre bloc, en Robert Baserba, alias el "Conde". La veritat és que aquestes són aquelles petites coses que fan que ens ho passem bé en les reunions entre amics, ja que es recorden amb nostalgia un cert temps. No ha estat la única que he escoltat personalment, i segurament no serà la darrera.

Ja fa uns mesos, vaig ser testimoni directa de la resolució d'un repte entre alguns jonquerencs que van voler comprovar qui era més ràpid pujant a l'ermita de Santa Llucia en btt. Quan es porten a la pràctica els reptes es quan realment es posa de relleu la veritat, però ¿és realment necesari? Jo personalment crec que no, pero la veritat es que m'ho vaig passar molt bé.

El repte del qual he estat testimoni avui consisteix en veure qui es més ràpid pujant a la Salut de Terrades en bicicleta de carretera des de Boadella, i comprovar si un dels oponents es capaç de treure-li un mínim de 50 metres de diferencia a la part de dalt de la pujada a l'altre. Les paraules han pujat de volum, i hi ha hagut apostes dineraries (de les quals no parlarem perque és lleig parlar de diners quan es parla d'esport amateur), però estaria bé poder comprovar qui resulta guanyador, si es que algu hi pert quan es parla de fer esport.


Us recordo una frase del primer article, esport = salut, normalment. Feu esport, sempre que pogueu i sense sentir-vos obligats, pel plaer de gaudir de la natura o del medi que ens envolta tan privilegiat en el cas de la Jonquera.


Tornant al repte llençat avui, en principi els contendents han quedat el proper dimecres, la hora no s'ha decidit, però des d'aqui jo, dins les meves limitacions, també m'apunto a acompanyar aquests esportistes en la resolució de les seves "diferències esportives". Visca l'esport !

Seguirem informant-vos dels aconteixements.