dilluns, 5 d’octubre del 2009

Comiat d'un company!!!

Aquest missatge es una mica més trist, però alhora alegre per la despedida del nostre company de fatigues, en J. R.. No us preocupeu, esta bé de salut, però en Jose Ramón ens ha "abandonat" voluntariament. El nostre Guardia Civil del Equip ha canviat de destí, i ara, torna a un lloc més aprop de casa seva, Asturies. La seva nova destinació és ja Pontevedra, on avui mateix ja ha començat a treballar. Des d'aqui li enviem molts records i li desitgem que se senti millor que aqui. Hem intentat que es sentís com a casa, però no hi ha res com la proximitat als teus per a sentir-se bé.



El trobarem a faltar en les sortides matinals que feiem, però les que va fer, li han servit per aconseguir probablement una plaça millor en el cos de la Guardia Civil.

[El troç següent serà en castellà que en Patxi=J.R. no domina la llengua de'n Pompeu Fabra]

Muchos recuerdos desde la Jonquera, esperamos que no te olvides de nosotros, y que algún dia, si tienes unos dias libres, y quieres visitar Catalunya, te acuerdes de nosotros. Como ya te dije, siempre puedes venir a pasar unos dias de vacaciones por aqui, que te tenemos reservada una habitación. A parte de la tramuntana que molesta a veces un poco, nos han quedado muchas cosas por ver y hacer, o sea que tu mismo, aqui estaremos. Hasta pronto desde la Jonquera.



P.D.: Si lees este mensaje, llama algún dia, que Telefonica no se va a hacer mucho más rica por una llamada o un e-mail muy de tanto en tanto.