dimecres, 24 de juny del 2009

Una veritat incòmoda

Aquestes fotos ens han donat un cert "mal de cap" a alguns membres del blog ja que afecten a un amic i company a vegades de fatigues, el nostre amic Pache, però, a vegades hi ha coses que moralment s'ha de fer públiques.

Un mal dia el té qualsevol, jo en tinc molts, però hi ha vegades, que sembla que només els altres tenen mals dies, i com queda demostrat, sembla que no és així. Segons el que va alegar l'implicat, va tenir un petit defalliment, més vulgarment anomenat "pajara", altres ho podrien denominar amb altres noms, però va quedar palès que hi va haver gent que va pujar a la Torre de la Madalog inventant el que es podria denominar un "duatlo de carretera a la muntanya".

Com es pot veure a la seqüencia d'imatges, no va ser l'únic que va emputjar la bicicleta, jo també ho vaig fer, però no m'amago; és veritat, jo, i molts altres com jo, sortim i ens esforçem perque això no ens torni a passar, i espero ben aviat tenir l'oportunitat de refarcir-me, sense excuses d'un detall insignificant d'una sortida en bicicleta molt atractiva i també dura.

En darrer terme, volia excusar-me amb en Pache per si es pot sentir ofès per els meus comentaris, estan fets amb un clar objectiu constructiu, des de l'amistat i el bon rotllo. Crec que parlo en nom de la resta dels membres del blog si dic que l'apreciem, però aquesta vegada no ens hem pogut estar de posar de relleu que tots sóm imperfectes, i no són uns millors que altres.


Feu esport.